luni, 6 septembrie 2010

Pentru a fii liber trebuie sa fii liber...


Motto : Dragostea e liberă , las-o să zboare! Dacă se întoarce, e a ta , de nu, n-a fost niciodată.

-Dă-mi drumul…lasă-mă să plec! îi auzi el gândul de strigăt din depărtare. Ciudat…nu suna a disperare. Ci mai degrabă a invocaţie.

- Ştiu că nu ai să vrei; ştiu că nu ai să poţi; ştiu că nu vrei să mă laşi să plec de lângă tine; ştiu că nici lângă tine nu vrei să rămân; ştiu că niciodată nu îmi vei da drumul. Ştii că niciodată nu voi vrea să îmi dai drumul…ştii că niciodată nu îţi voi da drumul să îmi dai drumul…nu, asta încă nu o ştii, abia mi-am recunoscut-o mie însămi…o simţeai cumva, însă, nu ţi-ai fi dorit să îmi fi dorit altceva…ştiu că niciodată însă nu ai recunoaşte-o…

Mi-ai dat drumul sub mai multe forme dar niciodată sub cea a definiţiei; încă nu mi-ai dezlegat toate sensurile…deşi amândoi ne-am întrebat ce rost sau sens ar mai avea. Nu am desluşit însă răspunsul.

De câte ori ţi-am dat drumul nu m-am îndepărtat niciodată prea mult de lângă tine…dacă mă gândesc bine, nici nu plecasem; de câte ori mi-ai dat drumul, ai rămas pe loc, aşteptând. Ca eu să fac primul pas spre tine, înapoi; nu te-ai îndoit vreo clipă că nu l-aş face…de temut însă, te-ai temut că poate nu se va mai întâmpla. Paradoxal, nu? ştiai că mă voi întoarce, pentru că ţi-o doreai…dar îţi era teamă că aş putea să n-o mai fac, pentru că poate nu aş mai fi vrut-o. Că nu te-aş mai fi vrut. Ştiu că nici aceasta nu ai recunoaşte-o vreodată!

Ştii că doar tu îmi eşti drum; ai devenit din prima clipă în care m-ai învăţat mersul spre tine. Ştii că nu vei pleca din mine niciodată , că din mine nu te voi smulge vreodată şi nici nu cred că aş putea; ţi-au crescut prea adânc rădăcinile…te-ai înrădăcinat în mine…nu aş putea să îmi smulg o parte…

Ştiu că ai vrea să fiu eu cea care o va face; să aleagă să plece…şi nu ai vrea ca eu să o fac; să plec…Ştii că nu mi-aş dori ca tu să fii cel ce ar vrea să o facă…să se elibereze, eliberându-mă. Nu vreau să o fac. Nu vreau să îţi dau drumul să îmi dai drumul. Pentru că ştiu că nu o vrei. O ştim amândoi. Că dacă ne-am da drumul ne-am rătăci. Printre alţii.

În alţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu