vineri, 26 februarie 2010

Adevarul doare....


Poate ca te mira acest mesaj dar sa nu il iei ca pe un lucru rau, nici tu si nici iubitul tau. Imi pare rau ca m-am bagat peste relatia voastra si ca mi-am dorit sa fie ceva intre noi. Esti o fata speciala si sunt sigur ca ai ales sa ai langa tine o persoana la fel de desteapta si speciala ca si tine. Nu-mi pare rau ca te-am cunoscut si sa stii ca voi simti intotdeauna ceva deosebit pentru tine!!!

Sa ai parte de o viata plina de realizari si reusite atat pe plan profesional cat si pe plan sentimental si sa lupti intotdeauna sa realizezi ceea ce ti-ai propus.

Imi pare rau ca nu ti-am putut transmite toate aceste ganduri personal si ca a trebuit sa recurg la o metoda considerata de unii atat de stupida! Oricand vei avea nevoie sa discuti cu cineva sa stii ca vei putea apela la mine, daca vei simti nevoia sa o faci! Inca o data imi pare bine ca ai aparut in viata mea si ca te-am cunoscut. Te pup si sper ca toate discutiile pe care le-am avut sa nu te determine sa te indepartezi de mine si sa mentinem chiar si o amicitie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu