marți, 25 august 2009

In drum spre mine...

In drum spre mine, spre tine, in cautare de mine, de tine…ma joc cu mine, ma joc cu tine.
Ce caut?
Ce cauti?
Te consoleaza sa stii ca uneori ma simt la la fel de singur in lume ca si tine?
Nu sunt altfel decat restul, sunt, simt, aleg la fel ca tine, purtat de lumea mea interioara…mai mult, mai mult.
Cate intrebari fara raspuns?
Cate sentimente neexprimate…
Cate lucruri nu stii despre mine…
Cate lucruri nu vrei sa stii despre mine…
Cate lucruri nu poti afla…
Te-ntrebi? Ma-ntreb.
Calatoresc tot mai departe de tine si nu stiu daca te las in urma sau te trag dupa mine...
Cine intretine fantasma asta?
Eu? Tu? Amandoi?
Realitate vs Imaginatie!
Cineva trebuie sa rupa vraja asta!!!
Cineva trebuie sa ia cuvantul!!!
M-am despartit de tine. Stiai? Accept alte fete in viata mea in speranta de a uita, de a lasa in urma aceasta apasare, sufocare. Eu sunt viu, plin de visuri si de viata. Imi pierd energia…Imi scapa , nu-mi permit. Te vreau departe. Ramai acolo. Merit mult!!!
Nu te mai intoarce, nu pentru mine, ce a fost s-a dus, ramai cu bine… A fost frumos, nu te-ntreba de ce. Viata e prea frumoasa s-o omori cu intrebari. Traieste senin si plina de tine. Tu vezi frumosul, tu creezi frumosul, tu m-ai facut mai frumos.
Pasiune. Arta. Poezie.
Acum dezleg vraja, iti dau drumul in lume…zboara!!! Tu esti frumoasa libera….la fel ca si mine. De asta te-am inteles, de asta te-am iubit.De cate ori m-am despartit de tine. M-am saturat. Acum ma despart de tine in ritmul lui Tracy Chapman - the love.
Si inca o poveste care s-a terminat.
Cum mergi mai departe? Greu? Usor?
Cine te mai iubeste acum?Tu? Iti ajunge sa te iubesti?
Ma bucur ca ai inteligenta necesara sa mergi mai departe senina si increzatoare intr-o noua calatorie.
Ce faci cu foamea de atentie?
Ce faci cu nevoia de a te simti important?
Ce faci cu nevoia de contact?
Ce faci cu nevoia de atingere?
Ce faci cu nevoia de intimitate?
Ce faci cu nevoia de a fi iubit?
Eu am invatat de la oameni si viata ca vrem sa ne facem cunoscuti totalmente, recunoscuti profund si acceptati complet pentru cine suntem, si ne asteptam ca ceea ce impartasim sa aiba un rezultat reciproc.
Cum te adaptezi la schimbare, renuntare, divort spiritual?

Vorbesc cu autoritatea pe care mi-o da esecul, vorba lui Fitzgerald.Am avut multe intalniri clandestine, multe relatii fara iubire, si cateva cu iubire.
Stii ce-i misto? Ca toate s-au terminat. Si atunci ramai cu tine. Si daca n-ai o relatie buna cu tine ai cam incurcat-o. De asta iti tot repet la infinit sa te ocupi de mintea si sufletul tau inainte de orice alta activitate, fiindca barbatii vin si pleaca, dragostea vine si pleaca, viata vine si pleaca.
Si tu ramai singura si fericita.
Nu-i bine, ahh?Hai ca mai incerc o data.
Ramai singura pentru o perioada in care te bucuri de tine, de viata, din plin!
Cum suna? Mai bine? Absolut!

Iubirea e un joc? Jocul naturii, cum spunea si Shopenhauer: casatoria e cursa ce ne-o intinde natura.
Cu totii ne jucam, atragem si respingem, posedam si ne lasam posedati si asa mai departe.
Poezie. Teatru. Romane.
Toate vin si ne vorbesc la nesfarsit de mii si mii de povesti de dragoste.Sentimente si emotii.
Iubirea e problema oamenilor care n-au probleme.
Ce te doare cel mai tare?
Lipsa iubirii, asa e. Si cum in viata suntem incercati de experienta, inevitabil vorbim si de durere. Tulburare interioara, alchimia amagirii si a dezamagirii. Ce faci cu tine in acele momente? Te intorci pe dos? Te ascunzi? Te droghezi? Te transformi? Te razbuni pe cei care urmeaza sa intre in viata ta? Ce faci, draga mea?

Pana sa raspunzi tu, am s-o fac eu:
Cand printesa a disparut din peisaj eu le-am facut pe toate ca sa-mi alung rana din suflet. Nu suportam sa sufar si fugeam, nu ma confruntam cu realitatea.
Credeam ca-s si inteligent pe deasupra, imi ziceam: “Putin imi pasa, alta la rand”. Pana la urmatoarea, distractii, bautura si cluburi. A doua zi confruntarea cu cearcanele si depresia. Si acum? Sigur ca da! Un cocktail de magie pentru alungarea sentimentelor negative si putina alergare dupa alta, doar cui pe cui se scoate.
Stiam leacuri pentru orice durere. Expert in medicina alternativa: petreceri, calatorii, shopping, sampanie si substante psihedelice. O adevarata enciclopedie ambulanta.
Singuratatea cauta securitatea.
Si eu o cautam afara, la ea, la urmatoarea. Si ma trezeam iarasi nemultumit, gol, cu privirea intoarsa dupa alta. Ce-i asta, ma gandeam. Sunt eu ciudat, am un creier feminin? Traiam intr-o lupta continua sa-nteleg felul omului de a fi, felul meu, in definitiv. Priveam in stanga si-n dreapta, in ograda altora si nu-ntelegeam de ce ei raman si eu plec. Ce fel de om sunt eu?! Ciudat? Bolnav? Compromis? Blestemat?
Pentru mine viata de zi cu zi alaturi de ea era greu de gestionat cand vraja, chimia hormonala se consuma. Nu mai gaseam nici un motiv pentru care sa raman, si plecam.
Continuu indragostit de iubire si mereu intr-o neobosita cautare a unei Alta.
Lipsa lor e atat de mare incat nu simt iubirea ce le este oferita si au permanent sentimentul unei insatisfactii.
Nimic nu e mai rau decat sa nu te iubesti pe tine insati. NIMIC.
Cersesti continuu iubire si cand o ai nu o simti. Ce poate fi mai dureros de atat?
Inca o furtuna de pasiuni? Pana cand?
Pana cand m-am prins si eu ca nu mai are sens sa tot schimb la ele, fiindca povestea era aceeasi, doar personajele se schimbau. Si ce-am facut atunci? Am inceput sa ma cunosc mai bine, la un nivel mai profund, am inceput sa ma iubesc, sa-mi placa de mine, sa ma mandresc cu cel care sunt, sa vorbesc cu persoanele potrivite, sa atrag tovarasi de viata, sa aleg, sa gandesc, sa decid, sa discern, sa culeg fructe si experiente minunate. In cuvinte sarace, am inceput sa traiesc.
Am invatat sa ma bucur de viata, de momentul prezent, de tot ce-mi intra in suflet si-n casa.
Astazi, ma misc in plina lumina. Zambesc la viata. Rad cand sunt testat si ii multumesc cand ma rasplateste. Tu ce faci?
Toti avem un model al iubirii perfecte, toti vrem sa iubim si sa fim iubiti, tanjim dupa iubire neconditionata, dupa iubire fara despartire, doar ca viata este un obstacol in calea iubirii vesnice pe pamant.
La fel, a renunta la acest vis, la acesta dorinta arzatoare e o crima. Iti interzic sa incetezi sa visezi, sa-ti doresti mult. Cere mult de la viata. Fii pretentioasa, chiar fitioasa. Meriti tot ce-i mai bun, scumpa mea. Nu te multumi cu putin.

Abundenta. Abundenta. Abundenta.
Si cum orice cunostinta isi are radacina in experienta, inceteaza sa mai gandesti, sa mai privesti in stanga si-n dreapta, sa te-ntrebi de ce eu, de ce mie, si devin-o cine esti!
Viata poate fi exceptionala, asa ca uita de viata obisnuita, viata traita la fel si imbarca-te spre o noua calatorie, cu adevarat unica si exceptionala.Ma revolt in fata platitudinii cu care isi traiesc majoritatea viata. Nu pot sa inteleg comoditatea, obisnuinta, rutina, amorteala, moartea spirituala. Nu pot sa suport oamenii care asteapta, care se plang, care arata cu degetul spre altii, care se limiteaza. Duc o lupta continua sa fiu bland, intelegator, tolerant cu ei, dar nu reusesc, pur si simplu o iau razna.
Si e un paradox, eu iubesc oamenii, imi traiesc viata ca sa-i inteleg, sa-i slujesc, sa-i sarbatoresc, si ei?! Nici macar nu spun ‘au’ . Ii doare dar nu fac nimic pentru asta.
Eu sunt indragostit de viata traita. Am un spirit liber, traiesc si savurez fiecare inspiratie a vietii. Am cunoscut clipe unice, memorabile dupa multa munca la mine, la cel care sunt. Investesc mult in mine, ma tratez cu respect si iubire.
La mine pe oglinzile din casa scrie: Te iubesc!

Ma iubesc mult si asta ma face sa trec peste orice greutate, despartire, dezamagire, moarte. Imi sunt fidel mie. Aleg constient, cred in mine, ma iubesc si am succes.
Fara iubire de sine nu reusesti sa treci nici o punte spre implinire si succes.
Ea, viata nu-ti poate da ceea ce tu nu-ti dai.
Intelegi?
Fii atent la ce s-a instalat candva in sufletul tau, fii atent la ce se mentine, la ce continua sa existe acolo, in adancul tau si gaseste o forma prin care sa te impaci cu ce a fost, claseaza trecutul la trecut si ocupa-te de prezent.
Capacitatea de-a uita cu care unii sunt inzestrati, printre care ma numar si eu, ii ajuta in drumul devenirii.
Detaseaza-te de trecut, de ea, de durere, de amintiri si gaseste-ti forta de a o lua de la inceput.

Traieste cum n-ai mai trait pana acum. Nu e timp de pierdut. Profesia ta este sa gandesti si sa actionezi asa cum trebuie. Ordinea e asta: incepe cu tine si continua cu ei.
“Lumea esti tu, lumea e asa cum o privesti, asa cum o cunosti, si cu cat te cunosti mai bine, cu atat mai mult creste lumea in tine!”
Iubeste-te pe tine si dupa iubeste-i si pe ei.
N-ai prea multe variante, ori joci ori te duci la fund, incet, incet…
Tot ce ai, e doar ce atingi si simti.
Ce simti?
Ce ai?
Viata obisnuita sau viata exceptionala?
Te las sa meditezi.
Te iubesc!
Si cum teoria fara practica e amatorism, la fel ca si practica fara teorie, te las cu cativa pasi de actiune.
Plecam de la premisa ca nu te iubesti prea tare, da?
Ce ai de facut?

Intocmeste o lista cu lucrurile pe care cei din jurul tau( prieteni, iubita, parinti) apreciaza la tine. Dupa care fa o lista cu lucrurile care iti plac tie la tine. Scrie, scrie. Tot. Lasa modestia si vechile credinte autocritice.
Da-ti valoare. Nu reusesti? Atunci priveste la cei pe care-i admiri si vezi ce anume apreciezi la ei si ce se regaseste in personalitatea ta. Pare un joc, o poveste de adormit copii dar chiar functioneaza. Gandeste-te numai la reprosurile ce ti-au fost aduse de parinti, profesori, colegi, prieteni si vei intelege importanta acestor notite.
Fa-ti un jurnal in care sa notezi toate aceste lucruri pozitive, minunate despre tine.
Tapiteaza-ti camera, casa, oglinzile cu aceste mesaje pozitive despre tine:
“Ma iubesc si sunt iubit!”
"Sunt special, frumos, unic, minunat"
Firesc ca gandurile negative si autocritice vor incerca sa preia controlul, tot ce trebuie sa faci este sa schimbi directia gandurilor, sa le transformi in ganduri pozitive despre tine. Aminteste-ti tot ce au spus pozitiv ceilalti despre tine, aminteste-ti ca esti iubit.

Repetitia face diferenta, astfel ca, ori de cate ori ai ocazia spune-ti cat esti de minunat, frumoasa, unic, special si iubit.
Iubirea atrage iubire, ca sa poti atrage iubirea in viata ta, trebuie sa incepi cu tine.
Inca n-ai reusit?
Incearca sa te pretuiesti asa cum iti pretuiesti parintii, prietenii, iubita.
Iubeste-te ca pe un prieten.
Inchide ochii. Hai, inchide-i si gandeste-te la o persoana pe care o iubesti si in care ai incredere si care stii ca te iubeste, un prieten, o iubita. Gandeste-te la toate lucrurile pe care le apreciezi si le iubesti la ea. Observa sentimentul iubirii, permite-ti sa simti iubirea inauntrul tau. Cat de bine te face sa te simti? Minunat, asa-i? Acum redirectioneaza sentimentul iubirii spre tine, fii tu prietenul tau. Simte iubirea in tot corpul.

Priveste la tine cu delicatete, blandete, compasiune, stima, iubire.
Pastreaza acest sentiment si aminteste-ti de aceasta resursa interioara ori de cate ori simti nevoia. Intoarce-te la aceasta imagine cand te simti instabil, nesigur, neincrezator, neiubit.
Noteaza in jurnalul “lucruri bune despre mine” de fiecare data cand cineva spune ceva dragut, pozitiv despre tine. Continua sa adaugi notite si priveste-le pana cand simti ca te iubesti cu adevarat, neconditionat.
Intoarce-te la ele mereu. Te motiveaza.Te ajuta sa muti muntii din loc.
Sursa dragostei neconditionate vine din interiorul tau, nu de afara.
Cautam cu disperare sa mai traim iubirea ce-am experimentat-o ca si copil. Conecteaza-te la copilul din tine, acum si spune-ti: “Merit toata iubirea si acceptarea din lume!”

A da si a primi e o chestiune ce tine de o filozofie de viata, de felul cum te privesti pe tine insati, de felul cum privesti lumea.
Alte mesaje transformatoare:
”Ma asteapta o viata exceptionala.”
“Aduc armonie si iubire oriunde pasesc.”
“Imi concentrez toate fortele in aceasta batalie cu acceptarea si iubirea de sine.“
"Inaintez, vreau sa ating stelele.”
“Viata mea reflecta ceea ce sunt: Frumusete si bunatate.”
“Calc pe urmele mele. Atat.”
“Am incredere in mine, sunt curajos, ma iubesc.”
“Imi ating toate obiectivele.”
“Am succes.”
” Merit tot ce-i mai bun de la viata.”
Continua tu…..

Meriti tot ce-i mai bun de la viata, ofera-ti cel mai bun tratament: Iubeste-te si vei atrage iubirea in viata ta!
Eu te iubesc! Si te astept sa continuam calatoria pe culmile succesului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu