joi, 7 mai 2009

Lacrimi


Curg lacrimile mele ,
Curg lacrimi de durere pe umarul tau ,
Ca nu esti a mea.

Te-am pierdut in noapte ,
Tu nu esti aproape ,
Inima mi s-a stins ,
Cat sa mai rezist

Te astept sa vii sa iti mai vad ochii
Cei ce m-au vrajit pan-la infinit .

As vrea sa te uit dar nu pot ,
Din inima sa te scot
Caci prea mult eu te-am Iubit
Tu prea mult m-ai ranit.

De ce in visul meu apari ,
Stai o secunda si dispari ,
Sa te mai vad o data as vrea ,
Inima mea plange si ea .

Ochii mei plang doar din vina ta
Nu-ti mai poate indura lipsa.

A mai cazut o lacrima
Din ochiii mei cei plini de dor ,
De dragul tau inima mea ofteaza ,
Si simt ca am sa mor.

Ce inima de piatra tu ai avut in tine ,
Mi-ai luat orice speranta
Nu te-ai gandit la mine !

Nu poti sa cumperi cu bani
Dragostea si cativa ani
Dragostea nu-i de vanzare ,
O platesti si apoi dispare .

Ai aparut in sufletul meu
Si sa te uit imi este tare greu
Eu te iubesc cu inima curata
Dar in viata ta exista altcineva .

Cand eu gresesc nu ma gandesc
Ca te ranesc , Of ce mult te mai Iubesc.

Cand ai plecat nu te-ai gandit ,
Cat de mult am suferit ,
Ma intreb daca intr-o zi
Ne vom intalni,
Si in ochi ne vom privi ,
Sau chiar tu ma vei ocoli?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu