joi, 7 mai 2009

:)))




...Esti libera poti sa faci ce vrei
eu n-am nimic cu viata ta
si nici ku el...
Dar nu inteleg cum ai putut,sa uiti prin cate am trecut:(
dar nu-i nimic,
ESTI FERICITA
si nu regret ca te-am IUBIT
In scimb iti las o amintire si partea mea de fericire din care a risipit destinul
pastrand in locul lui VENINUL

De-as mai putea iubi odata,Nu mi-as mai da inima toata
Dar nu pot...:((
Viata mi-e amara ...NU POT IUBI A DOUA OARA
TU ai putea???????

Ce soarta crunta am avut sa te cunosc pe tine
sa te indragesc atat de mult,iar u sa fugi de mine...
Vei plange cum am plans si eu...vei plange ...nu de mine...
Vei plange ca sa chinuit un suflet pt tine
iar daca alt baiat indragesti...MAI BUN,MAI FRUMOS decat mine
TE ROG IUBESTE-L nu-l trisa ,cum mai trisat pe mine

DE MINE te rog sa nu intrebi!!!!!
!si uita-ma curand!!!
Si....:(nu ma intreba cum am ramas.....
RAZAND ....sau...LACRIMAND!!:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu