sâmbătă, 11 aprilie 2009

Hmm... Nu mai zice la nimeni k eu te...


Vorbim ceva si ramane doar intre noi pentru a se numi special si pentru a ne face pe amandoi sa ne gandim unu' la celalalt, daca se divulga secreul placerea dispare si totul va fi banal, un prost va rade, iar cineva va fi fascinat de ce avem noi doi...dar eu vreau sa stim doar noi doi pentru ca imi place cand si tu dar si eu gandim pe aceiasi lungime de unda si ca multe din drumurile noastre au o directie unica ...drumul meu se intersecteaza cu al tau si devine o unitate...devine unul singur cu sens unic...nu ne putem intoarce si nu ne putem uita inapoi.Daca cedam o sa ne para rau si o sa regretam ca am jurat...tot ceea ce trebuie sa faci e sa nu zici si nici eu nu am sa spun.E placut ca altcineva sa nu stie si asa magia se va regasi in secretul nostru.Si in soapta aud "taci si nu mai spune nimic" si restul continua de la sine ..si ma bucur ca ai inteles mesajul meu...iar eu te-am inteles pe tine...iar acum ne intelegem doar din priviri...Si te-as privi la nesfarsit...si nici nu as vrea sa clipesc...imi vor curge lacrimi...de bucurie ca privesc ochisorii tai...si ma revad pe mine dar prin inima ta....cat de frumos e...Si lucurile astea sa nu uiti sa nu le zici...ramane intre mine si tine....ai sa taci. iar tacerea se va sfasia doar intre noi si in visele noastre...Iar lucrurile astea o sa le auzi doar atunci cand ai sa vrei sa primesti langa tine pe cineva nou...si iti va placea doar daca vei vrea cu adevarat...daca nu, ai sa-i privesti pe altii cum traiesc...Si iubesc sa fiu iubit...asta ca sa nu spui ca nu ti-am zis....dar tu...nu zice...besc la tn....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu