sâmbătă, 11 aprilie 2009

Ce conteaza daca nu ma crezi


Pot să îţi spun că mi-e dor într-o mie de feluri şi să cred, aţipind, că nu ţi-am spun niciodată nimic…Pot să par nepăsător când mă doare inima,pot să trec neobservat când lăcrimez,pot să fiu ca şi când n-aş fi,pot să mă prostesc sau să fac pe prostu’,când o mie de substantive,venite din partea ta,nu au niciun verb… La urma urmei pot să nu însemn nimic…La urma urmei pot să scriu şi să nu mă vezi,sau să fiu şi să nu-ţi dai seama… Cele mai mari emoţii le ai atunci când eşti descoperit,când eşti prins în tine de surâsul ei sau al lui,şi când te iubesc e prea strâmt ca să răsufli. Accentuez cuvintele, dar ele nu pot striga… Dacă mă crezi, nu contează dacă nu mă cred o mie, dacănu mă crede nimeni,dacă în jurul nostru se face un perete, înalt,până la cer,din sârmă ghimpatăşi noi doi suntem o colonie singularăîntr-o mare de ochi urlători… Am nevoie să mă simţi tu…Am nevoie să fii tu cu mine,ca toate clipele să fie…dragoste… Da, poţi să nu mă crezi,poţi să numă vezi, poţi să nu mă auzi… Poţi să mă deteşti…pentru că nu mă cunoşti…Oricând m-ai cunoaşte m-ai iubi.Oricând te-aş cunoaşte te-aş iubi.Şi te-aş iubi pentru că e imposibilsă nu vrei să fii mai frumos decât singurătatea de a nu fi iubit. Cuvintele au o logică pentru cel care e în cuvinte,pentru celcare are cuvinte suferite,durute,iubite… Dacă nu ţi-au ţipat cuvintele în tine,dacă nu au vrut să iasă afară,dacă nu ai fost pus însituaţia să ai răsuflarea tăiată,să îţi înghiţi cuvintele…nu are rost… Dacă nu mă înţelegi…cine te înţelege?Dacă nu mă vrei…cine te vrea?Dacă faci din locul meu locul tău şi din locul tău locul meupui între noi dragoste,cred că putem respira. Dragostea nu ţine de cuvinte…dragostea ţine de necuvinte.Dragostea ţine de hipercuvinte, de megacuvinte, de tăcere…Vrei ca să mă crezi sau să uiţi?!Vrei ca să batem câmpii toată noaptea sau să mă iubeşti?! Dacă da…ce contează dacă nu mă crede nimeni,dar tu mă simţi în tine ca pe ceva de neînlocuit?!Ce contează…dacă tu mă crezi?!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu