sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Un pahar de vin rosu...

Relaxare cu un pahar de vin rosu in fata, citind mesaje imbecile scrise pe o pagina sau alta.

O melodie, stresant de enervanta, next, next, next…Amintire, gand curat de mult uitat si doar o mica parte ce stie ca asa a fost sa fie. Si imi vine o dorinta nebuna de tigara, dar mi-e lene sa ma duc sa-mi cumpar, deci raman la vin rosu.

O zi trecuta, fara rost, mai mult sau mai putin pierduta, si ma gandesc ca nu am realizat nimic azi de care sa imi amintesc si maine. Poate doar un examen idiot la care nu a binevoit nici macar profesorul sa participe si s-a finalizat cu o completare rapida a unei foi, sub “stricta” supraveghere a unui singur profesor care-si impartea privirea asupra a 120 de studenti nerabdatori sa afle ce a scris colegul la subiectul 1.

“am doar 18 ani…sunt nebun………si sunt atat de multe cuvinte pe care nu le stiu….” asa zicea Tudor Chirila

eu nu mai am 18 ani… La varsta aia inca imi doream sa fiu si eu un pictor al Bucurestiului, ce arunca pe intuneric culori, iar pe timp de ziua acestea se transforma in adevarate capodopere pe care oamenii le admira si arunca laude inecate in ganduri distrase de aglomeratia orasului….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu