vineri, 13 noiembrie 2009

Un mesaj de la o persoana la care tin foarte mult...


Doar perna stie cat am plans!
Tu, nu vei sti, ca nu-ti voi spune,
Tinand in brate perna strans
Soptind in noapte al tau nume...

Crezi ca mi-a fost usor,
Cand te iubeam numai pe tine
Si mistuita de-al tau dor
Tu nu stiai de mine?

Am acceptat prietenia ta,
Era mai mult decat nimic,
Dar inima inca spera
Sa ma iubesti si tu un pic.

Degeaba te-ai intors la mine,
Acum,imi esti prieten doar,
Si-as vrea sa te iubesc pe tine
Te-as amagi insa in zadar.

Pentru ca stiu, nu ma iubesti,
Te simti doar singur, parasit,
Hai, vino sa imi povestesti,
Prieten mi-esti, dar nu iubit.

Vei mai iubi, asta o stiu,
O stii si tu prea bine,
Eu sunt aici, exemplu viu
Iubesc acum, dar nu pe tine.

Am acceptat prietenia ta
Si asta iti voi fi mereu,
Iubita? Nu, chiar de as vrea
Si nu-s nici de vina eu.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu